Helpdesk
90% van mogelijke storingen lossen we Remote voor u op; daardoor bent u sneller geholpen en krijgt u uiteraard geen voorrijkosten gefactureerd. Zo snijdt het mes aan twee kanten: u kunt snel weer verder en wij benutten de tijd effectiever.
Voor de resterende 10% moeten we toch even langskomen om te zorgen dat u weer snel online bent.
Storingsmelding
Voor acute storingen kunt u ons uiteraard rechtstreeks benaderen. De minder urgente zaken zijn via onderstaande link te melden.Teamviewer
Om uw problemen te kunnen verhelpen heeft OMNIS-it nu de snelste oplossing voor u: Teamviewer.
TeamViewer is een snelle, eenvoudige en gebruiksvriendelijke oplossing voor toegang op afstand via het internet.
Hoe werkt het?
UITLEG
Download de QuickSupport-module voor Windows of Mac door op de onderstaande knop te klikken. Start nu het programma.
U als klant geeft per telefoon de in de QuickSupport-module weergegeven partner ID en het nieuw gegenereerde wachtwoord door. OMNIS-it kan met de door u opgegeven gegevens verbinding maken met uw computer en zo uw problemen helpen oplossen.